:: aku hanyalah seorang manusia yang masih bertatih mencari ilmu Allah yang sgt luas.. kalau ade silap dan salah sila KOMEN yer..Kongsilah Ilmu Walau Sebesar Zarah ::

Thursday 22 September 2011

sexy giler tp still solat....(*,*)



salam....

cube la korang bayangkan....
org tgh dgr ceramah dlm surau....
tibe2 dtg ler sorang awek seksi masuk surau..
dgn hanya memakai skirt paras lutut..dgn baju yang singkat dan ketat..
dan freehair..die dgn selamba badak nye pegi la amik wudhu' utk menunaikan solat magrib...
tanpa menghiraukan pandangan2 mata yang memandang ke arah beliau..
selesai shj beliau amik wudhu'..beliau pun pakai kain smayang..
dan terus pergi ke saf paling hadapan utk menunaikan kewajipan tersebut...

of course ramai terkejut n pelik..
ape yang difikirkan oleh beliau???
sehingga beliau tidak mempedulikan ape yang difikirkan oleh org sekelilingnya...
pelik tp benar..
bg pendapat aku la kan,,,,
mungkin die on the way nak berubah...
hidayah dtg kpd nya sedikit demi sedikit...
kalau betul ape yang aku fikir ni..alhamdulillah..
ak support die..

time tu..aku pon xtaw ape yang aku fikir..
geram??
malu??
kurang ajar??
kagum??
berani??
no idea at all....

tp berani mcm mane pon,,,kenalah hormat surau..
surau ni kan rumah ALLAH...
cam x respect langsung..haish..!!!

tp aku doakan die akan berubah dan jadi muslimah sejati suatu hari nanti...
insyaallah...aminnn

No comments:

Post a Comment