:: aku hanyalah seorang manusia yang masih bertatih mencari ilmu Allah yang sgt luas.. kalau ade silap dan salah sila KOMEN yer..Kongsilah Ilmu Walau Sebesar Zarah ::

Sunday 25 December 2011

tanak study week... nak STUDY MONTH !!!

assalamualaikum.....

hurmm...sape boleh bagi aku stdy month plizzz.....
inform kt naib canselor UM...
ade brani??
haha....
a week x cukup kot...
>> memang la x cukup dah aku main je keja << hadoii
kalau stdy betol2...terlebih cukup KOT ??
yeker? ntah...
actually...nk prepare for final exam ni mesti awal2 lg dah start..
jgn nk tunggu stdy week bru nk start..
kan dah kelam kabut....hee
salah sape???
AKU laaa...
padan muka aku....
pape pon....
taget aku utk sem ni...
>>>>> 4 flat..............
insyaallah....ak yakin aku boleh...
bertemankan doa ikhlas drp parents aku...
dan doa aku sendiri..
serta aku redha dan tawakal utk peperiksaan ni...
utk kawan2 seperjuanganku...............
smoga kalian pon dpt buat y terbaik...aminn~~

moral >>>>
jgn study last minute !!!!
warning2....

No comments:

Post a Comment