:: aku hanyalah seorang manusia yang masih bertatih mencari ilmu Allah yang sgt luas.. kalau ade silap dan salah sila KOMEN yer..Kongsilah Ilmu Walau Sebesar Zarah ::

Sunday 29 March 2015

Testimoni terbaru produk kulit paling berkesan

Assalamualaikum

Hari ni 29 Mac 2015, rasa bersyukur sebab dapat testimoni meletops daripada salah seorang pengguna baru produk Zarraz paramedical. Akak ni contact saya minggu lepas untuk tanye pasal produk zarraz ni, so lepas saya terangkan segala kebaikan zarraz ni, akak ni nak try la sebab kulit die sensitif dan kering. Kulit die sensitif pon sebab tersalah pakai produk kosmetik sebelum ni. Kulit jadi nipis dan kering sangat. Jerawat dan parut jerawat pon ada kat muka.

Jadi, selepas 6 hari pakai produk yang disyorkan iaitu Calming cleansing milk dan krim spf50 for acne and sensitive skin, saya contact akak ni balik untuk tanya keadaan kulit die. Dan inilah hasilnya setakat ni (baru 6 hari ye).



Alhamdulillah, Produk ni memang akan menyembuhkan kulit yang dah tersalah guna produk secara perlahan-lahan, secara lembut dan natural. Macam akak kt atas cakap.. "soft heal" gittuww. Biar lambat asalkan SELAMAT, HALAL, LEMBUT, dan NATURAL. Walaupun lambat sikit, tapi setiap hari anda akan rasa perubahan yang positif. Kalau result cepat sangat tu kite jadi khuatir pula kan sebab takut ada bahan kimia merbahaya. 

Sebenarnye, lambat atau cepat tu bergantung kepada tahap metabolisma badan pengguna. Ada yang cepat ada yang lambat. Kalau saya memang jenis metabolisma badan lambat sikit. Apa2 pun, banyakkan minum air dan bedoa supaya kita sentiasa sihat. 

Inshaa Allah, akak ni akan terus gunakan produk dan saya akan update segala feedback daripada akak ni. Inshaa Allah. Tak nak cakap banyak sebab sy dah tulis tentang produk ni dalam entri sebelum ni, boleh klik sini dan sini untuk baca. 

Kepada anda di luar sana, tak kira lelaki atau perempuan yang tersalah guna produk atau pun sedang mencari produk muka yang sesuai, boleh la cuba zarraz, Whatsapp saya di 013-9585 104 untuk maklumat lanjut. (Farhana, Agent Zarraz Paramedical) 

Wassalam

No comments:

Post a Comment