:: aku hanyalah seorang manusia yang masih bertatih mencari ilmu Allah yang sgt luas.. kalau ade silap dan salah sila KOMEN yer..Kongsilah Ilmu Walau Sebesar Zarah ::

Thursday 8 March 2012

my birthday.. =)

assalamualaikum wbt...
kaifa haluka? >_<
hari ni merupakan hari y sgt special utk aku..
nk taw knape?? sebab..........................................

TODAY IS MY BIRTHDAY !!!!

happy birthday to me..........
happy birthday to me..........
( takde org nk nyanyikan lagu bday kt kite.....sobs3...tkper..kite nyanyi sendiri pon dah ok... >_<  )


sebenarnye di hari yang istemewa ni....
aku rase sgt2 bersyukur sebab aku masih lagi diberi peluang oleh ALLAH utk hidup di dunia-NYA...
alhamdulillah....
ak rase bertuah dpt lagi meraih nikmat-NYA..
subhanallah...

ya ALLAH ya tuhanku yang maha Pemurah lagi maha Mengasihani...
sempena ulang tahun kelahiran ku ini...
kau berkatilah hidupku ya ALLAH...
kau permudahkalah segala urusan harian ku ya ALLAH
permudahkanlah aku untuk mencapai kejayaan di dunia dan akhirat...
kau hindarilah aku dari segala bisikan dan hasutan syaitan...
peliharalah aku drp syirik,,dosa,,dan hutang..
ampunilah hamba MU yang lemah lagi hina ini ya ALLAH...
ya ALLAH...kau berikanlah aku kekuatan untuk istikomah di jalan y benar..
kuatkan semangatku untuk terus berdakwah dlm menyebarkan keindahan islam..
berikan keberanian kepadaku utk berjihad di jln MU ya ALLAH...
insyaAllah....

ya ALLAH...kau makbulkanlah doa hamba MU ini utk menjadi :

- hamba ALLAH yang taat
- remaja yang beradab
- anak yang solehah
- isteri yang disayangi
- ibu yang berakal
- pendidik yang bertaqwa
- mujahidah yang beriman
- matiku syahid di jalan ALLAH

insyaALLAH...ameen ya Rabbal'alamin...
walaupun hari lahir ku tahun ni terasa sedikit suram...tapi doaku padaMU ya ALLAH takkan pernah suram..insyaALLAH...

wassalam

No comments:

Post a Comment