:: aku hanyalah seorang manusia yang masih bertatih mencari ilmu Allah yang sgt luas.. kalau ade silap dan salah sila KOMEN yer..Kongsilah Ilmu Walau Sebesar Zarah ::

Monday 5 March 2012

blog bersawang

assalamualaikum wbt..


alamak !!
banyak nye sawang kt blog aku nihh..
labah2 penuh merata..
haishh..rimas2   (0_*)

yelah2.. aku nak sapu sawang2 kt blog aku la nih..
maaf lah ye blog..
da lame ak x update kau..
bukan aku lupa kt kau,,tp ak x sempat nk pikey pasal kau..
ak ade byk lg perkara y lebih pnting dr kau wahai blog...
opsss !  (O.o)  jgn kecik ati yer..

sjak kbelakangan ni.. aku busy sgt dgn projek2 kolej,,ngan kelas2..
n also busy with my NEW life... my NEW special story..
heh..
haaa..nanti lah aku story len kali yer.. =)
so..mase y diperuntukkan utk engkau blog sudah dikurangkan...
opsss ! (O.o) lagi skali jgn kecik ati ye blog..
( jujur sgt loo )

blog ooOOoo00oo blog...
blog busyukkss3... =D
maafin aku ya
lain kali aku x nak tinggal ko lame2 dah..
kalo aku xtaw ape nk tulis pon...
aku bebel je sukati aku...
ok??? huhu
asalkan engkau di 'update' oleh ku dah..
ok lah...
jgn majok yo...tata!!

p/s = ape y aku bebel sbenarnye nihhh... ayookk  ( =__= )"")

pape pon...
wslm..
senyumm sokmo !

shuuuhhh2....pegi wat sarang kt tmpat lain plok yer..
maaf halau...hee

No comments:

Post a Comment